alex_densoren
ارسالی ها : 16
عضویت : 21 /11 /1402
تشکر ها : 1
تشکر شده : 1
هجوم بازیکنان و مشکلات TEKKEN 8 | کراس‌پلی را قطع کنید!
بازیکنان عنوان جدیدا عرضه‌ شده‌ی TEKKEN 8 می‌گویند حالت آنلاین این بازی با کرش‌ها و مشکلات عملکردی مداوم روبروست؛ این موضوع در پلی استیشن ۵ شدیدتر از سایر پلتفرم‌ها رخ داده و فعلا تنها راه حل این مشکل، خاموش کردن قابلیت کراس‌پلی در پلتفرم مذکور است. همراه اخبار ویدیوگیم در دنیای بازی بمانید.
سرانجام پس از نه سال شاهد عرضه‌ی باشکوه بازی TEKKEN 8 بودیم که با کسب متای ۹۰، فراتر از انتظارات معمولی طرفداران عمل کرد. تکن ۸ از همان ابتدای معرفی، هیجانات را برای تجربه‌ی یک اثر نسل نهمی در کنار داستانی آشوبگرانه بالا برد و امروز پس از سال‌ها شاهد تحسین همه‌جانبه‌ی آن هستیم؛ اما کماکان مشکلات TEKKEN 8 در زمان عرضه باعث ناراحتی برخی از بازیکنان می‌شود.
تصویر: https://www.dbazi.com/wp-content/uploads/2024/01/FIGHT-STEVE-LAW-1024x576.jpg
طبق گزارش بازیکنان پلی استیشن ۵، بازی در بخش آنلاین خود با کرش‌های مداوم روبرو هستند که در حالت آفلاین وجود ندارند؛ حدس و گمان خرابی اینترنت بازیکن رد شده است، چرا که عده‌ای با خاموش کردن قابلیت کراس‌پلی دریافته‌اند که میزان کرش بازی کاهش می‌یابد. نکته‌ی جالب‌تر، در امان بودن نسخه‌ی PC از این مشکل است چرا که در نسخه‌ی بتای این پلتفرم شاهد مشکلات فنی قابل توجهی بوده‌ایم.
اما ظاهرا توسعه دهندگان از مشکلات تکن ۸ مطلع هستند و شخص کتسوهیرو هارادا، تهیه‌کننده‌ و کارگردان اثر در توییتی قول رفع مشکل را داده است. گمان بازیکنان از دلیل وقوع این مشکل، استقبال فوق‌العاده‌ی بازیکنان از حالت آنلاین بوده چنین مشکلی را رقم زده است، اما نباید فراموش کنیم که تکن ۷ دارای کراس‌پلی نبود و به گفته‌ی هارادا، عدم پذیرش پلی استیشن آن‌ها را از توسعه‌ی قابلیت کراس‌پلی باز داشته بود؛ اکنون شاهد این ویژگی در تکن ۸ هستیم می‌بینیم که نارضایتی‌ها حول پلی استیشن بوده و دلیل مشکلات تکن ۸ به طور رسمی مشخص نیست.
بازی TEKKEN 8 هم‌اکنون برای نسل نهم کنسول‌ها به همراه PC در دسترس است و از قفل دنوو بهره نمی‌برد.


منبع : https://www.dbazi.com/
امضای alex_densoren


[ جدی می فرمایید؟ ]
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :